vízi zarándoklat

vízi zarándoklat

Azt hiszem, ennek itt vége

2023. december 28. - saghyb

Lassan megérett bennem a gondolat, hogy ez az út, ebben a formájában véget ért.

A 2023-as szezont egy - amúgy abszolút nem tragikus  - egészségügyi probléma keresztül húzta. Ez megoldódni látszik egy közelmúltban lezajlott műtét segítségével, de a jövő év már most kútba esett a következő probléma miatt. Ugyanis esetem egy nagyot, banális dolog volt, a Mátrában történt egy parkolóban, az első idei havas napon. Emlékszem, feküdtem a hóban, a jobb vállam marhára fájt, de alapvetően jókedvűen, amúgy cinkosan felkacsintottam az égre, hogy most tényleg Uram, kigáncsoltál? Röviddel utána, egy kedves társamnak meséltem a történteket, ő aztán megvilágította számomra a dolog lényegét, miszerint dehogy gáncsolt el engem az Isten, csak hagyta, hogy ilyen hülye legyek.

A dolog vége egy szalag majdnem teljes szakadása lett, ezt is műteni kell. Az orvos szerint a teljes felépülés majd 6, de inkább 9 hónapot fog igénybe venni, ami azt jelenti, hogy talán majd jövő ősszel vízre tudok szállni. Vettem az adást, valószínűleg a testem már nem vágyik ilyen kihívásokra. Egy ilyen zakót egy sima zúzódással is át lehetett volna vészelni, de esetemben nem így történt.

Úgyhogy nincs semmi dráma és tragédia, egyszerűen úgy tűnik, más kihívások várnak rám, más lesz az én utam a jövőben, ezt békével elengedem. Köszönet mindenkinek, aki követett, aki szurkolt nekem, aki lehetővé tette az eddigi két utat! Nagyon szépek, jók voltak, jó emlékezettel őrzöm őket!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizarandoklat.blog.hu/api/trackback/id/tr118290307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása