vízi zarándoklat

vízi zarándoklat

Szt. Jakab Út 07.10.

Neszmély - Római Part

2020. július 14. - saghyb
img_1609.jpgMegérkeztem, Budapest, Római Part.
Igazából ilyenkor az ember vagy nagyon sokat ír, vagy semmit. Úgyhogy én szépen sorban, Lébénytől indulva, végigfotóztam Nektek az összes hidat, ami alatt az elmúlt héten áteveztem. (Na jó, kakukktojásként belekeveredett egy zsilip is!) Úgyis sokat gondolkodtam a hidakon, persze nem az építészeti műtárgy értelemben...
A végén lesz egy bónusz fotó is, mert megérdemli!
Jó volt Veletek, köszönöm, hogy kísértetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizarandoklat.blog.hu/api/trackback/id/tr7116004064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása