vízi zarándoklat

vízi zarándoklat

Jakab út vízen - 5. nap

Vének - Lébény

2017. július 25. - saghyb

Hát, a végére értem. A mai olyan nyugodtabb nap volt. Mondjuk, volt is mit megemészteni, nagyon intenzívre sikeredtek a megelőzők. Nem mondom, hogy minden összeállt már a fejemben, nyilván lesz még mit átgondolni, de megpróbálok minél többet magammal vinni a hétköznapokra a vízről.

Csak egy kis adalék a végére: Győrnél még nagyon időben voltam. Aztán a Rábca-torkolatig nagyon erős volt a sodrás, nehezen haladtam. A Rábcán már látszott, hogy baj lesz az esti 6-os misével Lébényben, úgy 10 kilométert meghajtottam. Aztán, mikor a sokadik hosszú egyenest követő kanyarban még mindig nem tűnt fel a sövényházi híd és ránéztem az órára, elengedtem a dolgot. Utálok késni, de ez már nem jöhet össze.

Végül háromnegyed hétre értem Lébénybe, a templomhoz. A családom várt, kiderült, a mise nem is hatkor kezdődött, hanem ötkor... azért még be tudtam menni a templomba.

Hát, ez a zarándoklat így ért véget. Szép volt minden pillanata.

20170725_185632_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizarandoklat.blog.hu/api/trackback/id/tr7812690565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása