vízi zarándoklat

vízi zarándoklat

Szt. Jakab Út 07.09.

Lébény - Neszmély

2020. július 14. - saghyb
img_1597.jpgIgazából mindig kérdés volt számomra, hogy valaki megjárja, mondjuk a Caminót, zarándokol egy hónapon át, aztán másnap fel kell szállnia a vonatra/buszra/repülőre. Az azért kemény lehet.
Három éve engem is autóval hoztak haza Lébényből. Idén úgy döntöttem, hogy visszafelé is evezek.
Kora reggel a Rábcán indultam. Akkora folyócska, hogyha egy fickósabb kedvű horgász nagyot dob, a túlparti fűzfába akad bele.
Aztán jött a Mosoni-Duna. Ínségesebb országokban már nemzeti folyó is lehetne.
Majd a Nagy-Duna, ahogy ismerjük. És az öt napon át tartó felfelé lapátolásból, a gondolataimból, mindabból, amit ez a zarándoklat hozott, fokozatosan, egyre tágulva, egyre gyorsulva hoz vissza a mindennapjaimba.
A gondolatoknak van idejük leülepedni. Az apróbb sérüléseknek, csípéseknek gyógyulni. (A fáradtság örök...�) És örömmel, várakozással tartok hazafelé, mert szeretem a családomat, szeretem az embereket, akik körében élek, és alapvetően az egész életemet.
Hogy mennyire más dimenziókban él ilyenkor az ember: ma, ahol ebédeltem, a mosdóban volt egy tükör. Rádöbbentem, hogy napok óta nem láttam magam. Mit mondjak? Mintha összegyúrnánk Bear Grylls és Harrison Ford legjobb pillanatait... persze lehet, csak a kalap okozta az illúziót...

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizarandoklat.blog.hu/api/trackback/id/tr1916004056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása