vízi zarándoklat

vízi zarándoklat

Szt. Jakab Út 07.04.

Római Part - Szendrei-sziget felső spicc

2020. július 14. - saghyb
img_1528.jpgTanulva az elmúlt évekből, csak nekiindultam a Szent Jakab Útnak. Persze, terveztem. A táborhelyekre azért odatelefonáltam. Miután 2017-ből már megvoltak a tapasztalatok, ezt azért nem nevezném nagy szervezésnek. De egyébként semmi. Van egy terv, eljutni Lébénybe, a Jakab templomhoz és vissza. De úgy sikerül (vagy nem), ahogy az Égiek akarják. Nincs más terv, nem volt felkészülés, nem voltak teleírt papírok. Nincs időjárásjelentés. Ugyanis azt vettem észre, hogy - nem tudok kibújni a bőrömből - már ezt is sportként, projektként fogtam fel. Pedig ez zarándoklat.
Jelentem, az első napon sikerült mindezt megvalósítani. Lődörögtem felfelé, nézelődtem, szemlélődtem, misét hallgattam a vízen.
Most a Szentendrei-sziget felső spiccén táborozom, kb. egymilliárd szúnyog társaságában, és minden jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://vizizarandoklat.blog.hu/api/trackback/id/tr4416004010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása